Opsig din tidligere udbyder
Udfyld formularen, det tager kun 1 minut!
Indlæser, vent venligst.
Hvis du ønsker at flytte dit internet til JETNET, kan vi hjælpe dig med at opsige dit abonnement hos din tidligere udbyder.
Dette gøres ved at udfylde felterne i formularen. JETNET sender derefter en anmodning til din tidligere udbyder, og sørger for at din internet bliver flyttet til JETNET, uden at du selv behøver at gøre noget.
For at anmodningen kan gå igennem, skal de udfyldte informationer være magen til informationerne hos din tidligere udbyder.
Bemærk: Vi kan ikke opsige mobilt bredbånd. Vi kan ikke opsige tidligere forbindelser på andre adresser end din installationsadresse hos JETNET. Hvis din fuldmagt bliver afvist, vil vi oplyse dig årsagen og hjælpe dig igennem med at udfylde en ny formular herunder.
NB: Det er eget ansvar at udfylde korrekt information, da afvisning af formular kan resultere i dobbelt betaling i en periode.
*Bemærk: Har du ønsket en dato, der ligger før udløbet af din bindings- eller opsigelsesperiode hos din nuværende udbyder, har udbyderen ret til at opkræve betaling for den resterende del af din bindings- eller opsigelsesperiode. Hvis du har tv-abonnement, telefoni eller tillægsydelser (fx sikkerhedspakke, cloud-lager eller mailboks) hos din nuværende udbyder – som forudsætter, at du har internet samme sted – så vil de tjenester også ophøre, når dit nuværende internetabonnement ophører.
Du har allerede en igangværende anmodning.
Det betyder, at vi er i dialog med din tidligere udbyder, om at opsige dit abonnement hos dem.
Du skal derfor blot afvente yderligere information fra os.
Hvis du har nogle spørgsmål til dette, kan du altid kontakte vores kundeservice.
Din anmodning er nu afsendt.
*Du har valgt en anden dato end din JETNET startdato! Nedetid eller dobbeltbetalinger kan forekomme, hvis dit tidligere abonnement ophører før eller efter opstart af din JETNET-forbindelse.